O nas
O nas
O nas
previous arrow
next arrow

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W ŻŁOBKU BOBASOWO

Plan dnia dostosowany jest do potrzeb dzieci w danej grupie wiekowej, w związku z czym może delikatnie odbiegać od podanego poniżej. Podążamy za potrzebami i możliwościami dzieci i chcemy maksymalnie dopasować się do ich rytmu dnia.

Plan dnia – grupy młodsze

7.00 – 8.00 – Przychodzenie dzieci do żłobka. Stwarzanie warunków do zabawy z uwzględnieniem potrzeb dzieci – zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne.
8.00 – 8.30 – Gimnastyka dla smyka; zabawy umuzykalniające
8.30 – 9.00 – Śniadanie: Przygotowanie do śniadania. Czynności higieniczne i samoobsługowe.
9.00 – 9.30 – Zajęcia dydaktyczne: zabawy sensoryczne, plastyczne, edukacyjne
9:30 – 10:15 – Zabawy na świeżym powietrzu
10:15 – 10:30 – Obiad cz.1 – Zupa: Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne.
10.30 – 12.00 – Czynności higieniczne i odpoczynek poobiedni – słuchanie książek czytanych przez nauczycieli, słuchanie muzyki relaksacyjnej.
12.00 – 12:30 – Obiad cz.2 – II danie: Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne.
12.30 – 14.00 – Zajęcia indywidualne i w małych grupach. Zabawy swobodne i inspirowane przez nauczyciela. Zabawy sensoryczne.
14:00 – 14:50 – zabawy na świeżym powietrzu/zabawy przy muzyce/czytanie książek
14.50 – 15.20 – Podwieczorek: Przygotowanie do podwieczorku. Czynności samoobsługowe i higieniczne.
15.20 – 16:20 – Zabawy inicjowane przez dzieci. Zabawy twórcze w kącikach kreatywnego działania, wspólne czytanie bajek, zabawy przy muzyce.
16:20 – 16:30 – Owocowa przekąska: Przygotowanie do podwieczorku. Czynności samoobsługowe i higieniczne.
16:30 – 17:30 – Zabawy inicjowane przez dzieci. Zabawy twórcze w kącikach kreatywnego działania, wspólne czytanie bajek, zabawy sensoryczne.

Plan dnia – grupy starsze

7.00 – 8.30 – Przychodzenie dzieci do żłobka. Stwarzanie warunków do zabawy z uwzględnieniem potrzeb dzieci – zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne.
8.30 – 9.00 – Gimnastyka dla smyka; zabawy umuzykalniające
9.00 – 9:30 – Śniadanie: Przygotowanie do śniadania. Czynności higieniczne i samoobsługowe.
9.30 – 10.00 – Zajęcia dydaktyczne: zabawy edukacyjne, plastyczne i ruchowe przy muzyce, ćwiczenia logopedyczne.
10:00 – 11:00 – Zabawy na świeżym powietrzu.
11.00 – 11:15– Owocowa przekąska
11:15 – 12:00 – Zabawy twórcze w kącikach kreatywnego działania, wspólne czytanie bajek, zabawy sensoryczne
12:00 – 12.30 – Obiad: Czynności higieniczne. Przygotowanie do obiadu.
12.30 – 14.50 – Czynności higieniczne i odpoczynek poobiedni – słuchanie książek czytanych przez nauczycieli, słuchanie muzyki relaksacyjnej.
14.50 – 15.20 – Podwieczorek: Przygotowanie do podwieczorku. Czynności samoobsługowe i higieniczne.
15.20 – 16:20 – Zabawy inicjowane przez dzieci. Zabawy twórcze w kącikach kreatywnego działania, wspólne czytanie bajek, zabawy sensoryczne.
16:20 – 16:30 – Owocowa przekąska: Przygotowanie do podwieczorku. Czynności samoobsługowe i higieniczne.
16:30 – 17:30 – Zabawy inicjowane przez dzieci. Zabawy twórcze w kącikach kreatywnego działania, wspólne czytanie bajek, zabawy sensoryczne.